U svom portfelju Conti.eContact Continental ima dvije gume koje su specijalno dizajnirane za električna i hibridna vozila. I jedna i druga se proizvode pod imenom Conti.eContact, ali svaka za specifičan pogon – električan ili hibridan. 20-inča guma Conti.eContact za električna vozila daje otpor kotrljanja koji je za 30% niži od onog kod konvencionalnih guma, što je doista impresivno. Guma Conti.eContact od 17 ili 18 inča za hibridna vozila može ponuditi „samo“ 20% manji otpor kotrljanja, no ta guma se također može montirati na jake automobile i na SUV vozila. Istovremeno, obje te gume sa specijalno niskim otporom kotrljanja također imaju impresivne performanse kako na mokroj, tako i na suhoj cesti. Kao rezultat, Continental može proizvođačima električnih automobila isporučivati gume koje teoretski mogu povećati doseg svojih modela do šest posto – što je argument koji vozače može uvjeriti u prednosti kretanja na električni pogon. Zahvaljujući njenom smanjenom otporu kotrljanja, guma Conti.eContact za hibridna vozila daje im mogućnost da prijeđu veću kilometražu na električni pogon, što ne samo da je korisno za okoliš, već također smanjuje troškove rada. Gume iz serije Conti.eContact već su dobile odobrenja od VW i Renaulta, a Continental tijekom godine očekuje daljnja odobrenja od vodećih europskih proizvođača automobila.
Kod gume Conti.eContact za električne automobile, ovaj proizvođač guma iz Hanovera odabrao je ono što se zove koncept “visoka i uska”. Gume od 20 inča koje su dizajnirane prema tom principu, imaju za automobilsku gumu veoma veliki promjer i relativno su uske. Same te specijalne dimenzije omogućile su stručnjacima za razvoj guma da dostignu značajno smanjenje otpora kotrljanja. Međutim, u potrazi za daljnjim uštedama, oni su također odvojeno ispitali svaku komponentu ove gume, u pogledu njenog mogućeg doprinosa optimalnom otporu kotrljanja.
U dimenzijama od 17 i 18-inča, guma Conti.eContact za hibridna vozila ima više zajedničkih točaka s konvencionalnim gumama. S obzirom da se također montira na snažna SUV vozila, ta guma na prvi pogled možda izgleda slična konvencionalnim gumama za SUV vozila i osobne automobile. Međutim, za ovu su gumu zapravo inženjeri za razvoj gume pomnim pregledom svake njene komponente uspjeli smanjiti otpor kotrljanja za oko 20%. Guma Conti.eContact za hibridna vozila je prva Continentalova guma koja je dobila ocjene ‘A’ na EU oznakama (etiketa) guma, kako iz otpora kotrljanja, tako i kočenja na mokrom. Tvrtka Continental proizvodi obje te gume u ograničenim serijama u svojoj tvornici u francuskom gradu Sarreguemines.