Hanover, 29. travnja 2015. U automobilskom časopisu AutoBild velika godišnja anketa među čitateljima za 2015. godinu (izdanje od 10. travnja), kojom je obuhvaćeno gotovo 33,000 čitatelja, Continental se pokazao kao najuspješniji u sveukupnom ponašanju u kategoriji Guma. Kad se radi o kvaliteti, više od dvije trećine (69 %) glasova otišlo je premium brendu guma iz Hanovera – osiguravši tako prvo mjesto. U pogledu vrijednosti za uloženi novac - Continental je također izašao na vrh sa 33 % glasova. U kategoriji sportskog ponašanja, Continental je završio odmah iza vodećih, na trećem mjestu, s 48 %, što je rezultat koji je postignut bez svoje vlastite opredijeljenosti za automobilistički sport, za razliku od većine svojih takmaca. Ukupno uzevši, Continental je kod čitatelja časopisa AutoBild uspio obraniti svoju poziciju na vrhu koju je zadobio prethodnih godina.
“Nepotrebno je isticati da smo sretni zbog jake sklonosti koju čitatelji časopisa autoBild imaju prema našem Continental premium brendu,” rekao je Continentalov glasnogovornik za tisak, Alexander Bahlmann, komentirajući anketu. “Rezultat ankete pokazuje da veoma dobri rezultati koje naše ljetne i zimske gume godinama postižu na testovima koje provode stručnjaci časopisa AutoBild, kao i brojna odobravanja originalne opreme koje primamo od vodećih proizvođača automobila, te osobno iskustvo ljudi s našim gumama, sve se to vrlo dobro odražava na naš brend. Taj pozitivan rezultat za nas predstavlja jaku motivaciju, tjerajući nas da i u budućnosti uspješno branimo našu vodeću poziciju.”