Continentalova nova guma SportContact 6 je super sportska guma u segmentu visokih performansi koja pruža izrazito bolje upravljanje, veću preciznost u manevriranju te bolju podesnost za visoke brzine, u odnosu na prethodni model. Kako bi se ta poboljšanja dovela na cestu – uz povećanje učinkovitosti i za 14% u nekim slučajevima – inženjeri u Hanoveru su “ponovno izumili” kemijski sastav gazne površine, dizajn gazne površine te strukturu gume. Od sada nadalje, guma će biti dostupna u 41 dimenziji za naplatke promjera od 19 do 23 inča.
Sastav smjese za snažno prianjanje: “Black Chili” jamči optimalnu interakciju sa cestom
Kako bi se još više pojačala učinkovitost nove gume SportContact 6, kemičari u Continentalu, stručnjaci za gume, dodatno su razvili sastojak u gaznoj površini pod nazivom “Black Chili”. Kod nove gume SportContact 6, dva faktora jamče optimalnu adheziju, čak i kad se radi o graničnim brzinama: sastojak koji sadrži gumu namijenjen je ispreplitanju s neravninama ceste. Istovremeno, privremene veze atoma između smjese gume i površine ceste jamče snažnu adheziju, pri čemu djeluju kao mali usisni podlošci, u nanoskopskim razmjerima. Oba ta faktora stvaraju najveću moguću adheziju u svim smjerovima – za vrijeme kočenja, skretanja i ubrzavanja, te na mokrim, ali i na suhim površinama.
Dizajn gazne površine: Potporni blokovi doprinose savršenom upravljanju
Kako bi se postiglo posebno precizno upravljanje i performansa brzog manevriranja, konstruktori guma u Continentalu koriste novu tehnologiju usmjeravanja sila za postizanje optimalnog prijenosa sila. Ta tehnologija koristi različite elemente u gaznoj površini na unutarnjem, vanjskom i u središnjem dijelu gume. Zavisno o veličini gume, tri ili četiri središnja rebra te unutarnje rame gume jamče maksimalan poprečni prijenos sile, te na taj način uočljivo poboljšavaju direktni prijenos komandi manevriranja na asfalt. S obzirom da je za vrijeme skretanja vanjski dio gume izložen većim silama nego unutarnji dio, bokovi rebra su konstruirani asimetrično. To povećava stabilnost rebara i omogućuje prijenos većih sila. Kad su radili na vanjskim ramenima, konstruktori gume su objedinili različite elemente blokova kako bi oni sačinili jednu veću jedinicu. Veliki blokovi u gaznoj površini na vanjskoj strani su povezani s međusobno povezanim elementima u drugom redu blokova. To omogućava da se blokovi u gaznoj površini međusobno podupiru za vrijeme brzog skretanja te pružaju optimalni prijenos poprečnih sila.
Novi materijal za ojačanje - Aralon 350: Maksimalno velika sigurnost sve do 350 km/h
Nova Continentalova guma SportContact 6 odobrena je za brzine sve do 350 km/h. To znači da ne samo da se mora odlikovati savršeno učinkovitim kočenjem, upravljanjem i stabilnošću održavanja smjera, već se njena struktura također mora prilagoditi tim ekstremnim brzinama i s njima povezanim enormnim centrifugalnim silama koje djeluju na gumu. Kako bi se to postiglo, inženjeri u Continentalu su iznjedrili jednu inovativnu konstrukciju koja kontrolira ogromne sile koje djeluju na gumu, jamčeći pritom maksimalnu sigurnost vožnje. Oni tu koriste inovativni materijal pod nazivom “Aralon 350” koji je specijalno razvijen za gumu SportContact 6, sintetičko vlakno u kojem su dvije niti, izrađene od snažnog aramida, čvrsto isprepletene s jednom niti fleksibilnog najlona. To vlakno je ugrađeno u gumu, te je smješteno ispod gazne površine, kao bešavni gornji sloj. Ta složena struktura djeluje kao dodatni čelični remen i ponaša se kao kontrolirana, sigurna kontura, čak i pri brzinama sve do 350 km/h.
Pregled učinkovitosti: Napredak veći čak za 14%
Novom gumom SportContact 6, Continental je još jednom učinio značajni napredak u usporedbi s već dobrim prethodnim modelom, gumom ContiSportContact 5 P. Preciznost manevriranja je povećana za 14%, dok je upravljanje na suhoj cesti poboljšano za 11%. Razina prianjanja za vrijeme vožnje po trkaćim stazama je povećana za 4%, a sveukupne karakteristike prianjanja na mokrom ove nove gume SportContact 6 su 2% iznad već ionako visoke razine prethodnog modela. Usto, životni vijek i udobnost su povećani za 7%.