Izuzetne performanse kočenja u mokrim, ali i u suhim uvjetima na cesti.
3D utori optimiziraju performanse kočenja u mokrim, ali i u suhim uvjetima na cesti. Ujednačena distribucija pritiska osigurava postizanje vrlo kratkog kočionog puta.
Proizvodi za automobil / dostavno vozilo / 4x4
3D utori optimiziraju performanse kočenja u mokrim, ali i u suhim uvjetima na cesti. Ujednačena distribucija pritiska osigurava postizanje vrlo kratkog kočionog puta.
Zahvaljujući većem broju blokova u gaznoj površini i otvorenom unutarnjem ramenu, voda se efikasnije raspršuje. Skladan okrugli oblik kontaktne površine sa tlom pruža odličnu zaštitu od akvaplaninga.
Asimetričan uzorak gazne površine ukrućuje rame gume i pruža optimalni kontakt s kolnikom.
Časopis Auto Bild (broj 10./2011.) je objavio drugi dio „super testa ljetnih guma sprovedenog 2011. godine“. Testirane su gume dimenzija 205/55 R16, a vozilo za testiranje bio je VW Golf.
Ocjena gume ContiPremiumContact™ 2: „Preporučljiva“
O gumi ContiPremiumContact™ 2:
+ vrlo dobra vozna svojstva
+ najkraći kočioni put na suhoj i mokroj površini
+ dobra učinkovitost pri akvaplaningu
- manja kilometraža
Europski autoklub ACE (Automobil Club Europa) je objavio rezultate svog testa ljetnih guma dimenzija 205/55 R16 V, sprovedenog 2011. godine. Vozilo za testiranje je bilo VW Golf VI.
Ocjena gume ContiPremiumContact™ 2: „Testwinner“ (Pobjednik testa)
O gumi ContiPremiumContact™ 2:
Guma ContiPremiumContact™ 2 je na prvom testu ljetnih guma, koji je sproveo časopis AutoZeitung (broj 5./2010., veljača 2010.), dobila najbolje ocjene. Testirane su dimenzije 205/55 R16 V, a vozilo za testiranje je bilo Mercedes C klase.
Ocjena gume ContiPremiumContact™ 2: „Pobjednik na testu“
Urednici, koji su sprovodili test, su pozitivno ocijenili sofisticiranu konstrukciju proizvoda, koja je dokazala učinkovitu snagu, као i vrlo dobru sigurnost pri kočenju, kako na mokrom, tako i na suhom asfaltu. Stručnjaci su u svom zaključku naglasili „izvrsna vozna svojstva na mokrom“, kao i „vrhunsku učinkovitost na suhom“ guma brenda Continental. Urednici su testirali ukupno deset proizvoda dimenzija 205/55 R16 V, koji se koriste za razna kompaktna osobna vozila, kao i za vozila srednje klase. Slaba točka natjecateljskih proizvoda s niskim otporom kotrljanja je ponovo niska snaga kočenja na mokrom.
Gume sa snažnim prianjanjem (razred A ili B) imaju manji put kočenja na mokrim cestama i zato su sigurnije po kiši. Kao i za učinkovitu potrošnju goriva, razred D se ne koristi, a G se ne planira koristiti.
Gume predstavljaju do 20 % potrošnje goriva vašeg vozila pa ako želite više kilometara po rezervoaru, trebate odabrati gume s visokom ocjenom učinkovitosti potrošnje goriva. Također ćete smanjiti emisije CO2. Svodi se na otpor pri kotrljanju odnosno izgubljenu energiju dok se guma okreće. Što je niži otpor pri kotrljanju, to je manje izgubljene energije te je manja potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između gume razreda A i gume razreda G može biti čak 6 litara na 1000 kilometara.
Ovo je vanjska buka koju proizvodi guma i koja se mjeri u decibelima. Što je više punih crta na oznaci, to su gume glasnije.