U proizvođaču pneumatika Continental, održivost je među prvim temama na dnevnom redu. Stručnjaci iz raznih polja rade zajedno sa proizvodnim sektorom na istraživanju i razvoju i testiranju, da naprave pneumatike budućnosti još više energetski efikasnim i ekološkim tokom procesa proizvodnje, korištenja i recikliranja. U tom procesu oni ispituju svaku komponentu pneumatika i zamjenjuju je ukoliko je neophodno sa materijalima koji su više ekološki kompatibilni. Fokus na većoj održivosti je takođe prisutan u proizvodnom procesu u Continental-u. Na primjer, inovativni proces je uveden da vrati iskorištenu gumu nazad u proces proizvodnje, omogućujući da se guma sa iskorištenih pneumatika ponovo iskoristi u procesu obnove gazećeg sloja.
Najnoviji proizvod koji se pridružio Continental-ovom asortimanu je specijalni pneumatik za hibridna vozila koji ima za 30% smanjen otpor kotrljanja u odnosu na standardne pneumatike. Sa ovakvom gumom na pneumatiku, hibridni modeli mogu da smanje upotrebu motora i da povećaju upotrebu električnog moda. Eksperti koji razvijaju pneumatike u Continental-u nisu morali da prave kompromise sa karakteristikama koje se tiču sigurnosti da postignu smanjenje otpora kotrljanja što dokazuju najviše ocjene dobijene na EU etiketi i za otpor kotrljanja i za zaustavno rastojanje na mokrom.
Jedan aspekt Continental-ovih aktivnosti na održivosti koji je bolje predstavljen javnosti je pneumatik od maslačka. U ovome kompanija sarađuje sa Fraunhofer institutom za molekularnu biologiju i primijenjenu ekologiju, IME. Cilj je da se koristi prirodni lateks dobijen iz korijena maslačka kao komercijalno održiva zamjena za prirodni lateks koji se dobija sa plantaža kaučuka u prašumama. Maslačci čak mogu da budu uzgajani na zemljištu na kom ne mogu da se uzgajaju kulture koje se koriste u ishrani, tako da pravljenje plantaže pokraj fabrika u srednjoj Evropi ima i ekonomskog i ekološkog smisla. Mala rastojanja pri transportu značajno smanjuju emisiju ugljen dioksida, kaučukovo drvo u prašumama može da bude pošteđeno i proizvođač pneumatika postaje imun na stalnu promjenu cijena na globalnom tržištu gume. S obzirom da između 10 i 30 odsto gume u automobilskim pneumaticima potiče od kaučuka (Hevea brasiliensis), prednosti brzo postaju očigledne.