Proizvodi za automobil/kombi/4x4

Nova serija Extreme E Racinga prije Arctic XPrixa na Grenlandu

 

  • Treća utrka debitantske sezone ovog vikenda u Kangerlussuaqu
  • Sve utrke emitirat će se uživo širom Evrope
  • Racing Series na Continentalovim specijalnim CrossContact Extreme E gumama

Hannover, 23. avgusta 2021. Extreme E radi ubrzano. Nakon dramatičnog početka u Al-Uli u Saudijskoj Arabiji i tehnički izazovne staze na obali jezera Retba u Senegalu, spektakularna nova serija off-road utrka počet će 28. i 29. avgusta na vječnom ledu Grenlanda. Utrke će se održavati u blizini Kangerlussuaqa s potpuno elektroničkim hiper automobilima ODYSSEY 21 (samo za stazu). Grad je otprilike 50 kilometara sjeverno od Arktičkog kruga, na kraju istoimenog fjorda, koji je dug otprilike 163 kilometra, i daleko je najkontinentalnije naselje na Grenlandu. Staza za utrke, izabrana uz naučni prilog, zapravo je duga pješčana obala napravljena od kamene prašine, koja se godinama prirodno prenosi ledenjakom. Utrku će prenositi različite evropske televizijske stanice. Continental također nudi mogućnost gledanja utrka uživo na svom web-prijenosu: https://www.continental-tires.com/car/stories/extreme-e/broadcast.Uzbudljivo je pitanje koja od devet ekipa će najbolje iskoristiti vrijeme nakon početka sezone i završiti u vodstvu u teškim uvjetima na Grenlandu.

Sandra Roslan

Sandra Roslan, Head of Content Marketing & Social Media and Project Lead Extreme E

"Grenland je u svakom pogledu ekstremno okruženje za spektakularan motosport", izjavila je Sandra Roslan, koja je odgovorna za projekt osnivačkog partnera i proizvođača guma Continental. “Nepovoljni lokalni uvjeti bit će izuzetno težak test za materijal i sve učesnike. Također, Grenland je na prvoj liniji globalne klimatske krize. Nigdje drugdje u svijetu nisu toliko očigledni učinci globalnog zatopljenja bez presedana. Grenland je u prošloj godini izgubio 600 milijardi metričkih tona leda.”

U konkurenciji divova motosporta iz vrlo različitih disciplina, ekipa Rosberg X Racing na startu prednjači kao vodeći u ukupnom poretku sa svjetskim prvakom u reli krosu Johanom Kristofferssonom i bivšom australskom reli prvakinjom Molly Taylor. Svjetski prvaci u reliju Sébastien Loeb i Cristina Gutiérrez iz ekipe X44 Lewisa Hamiltona bili su ovogodišnji pobjednici etape na Dakaru, a zaostaju samo 14 bodova. Na trećem mjestu slijede prvak Formule 1 Jenson Button i testna pilotkinja Continentala Mikaela Åhlin-Kottulinsky sa 13 bodova zaostatka. Sve ostale ekipe okupljene su u tijesnoj utrci koja oduzima dah. Četvrtoplasirana ekipa, Andretti United, ima samo sedam bodova prednosti pred sadašnjim repnjakom Segi TV-a Chip Ganassi Racing, koji je samo pukim slučajem spriječen za bolji plasman u prethodnim vikendima utrka u Saudijskoj Arabiji i Senegalu.

Počni
New content item
 

“Serija utrka Extreme E, koliko je spektakularna, toliko je i uzbudljiva”, kaže Sandra Roslan. “Prethodne utrke bile su pune iznenađenja i pokazale su da bilo koji tim može biti konačni vođa. To je posljedica činjenice da se utrke nikada prije nisu održavale na ovim mjestima. Niko nema iskustva na koje se može osloniti. A rute su toliko ekstremne da drugdje nema uporedivih uvjeta za trening. Zato nema jasnih favorita za Arctic XPrix.”

Sve ekipe počinju s E-SUV-ovima koji su nazvani ODYSSEY 21. Ova izvanredna vozila, dužine od 440 cm, širine od 230 cm i visine od 186 cm, otprilike su jednakih dimenzija kao i komercijalno dostupni SUV -ovi, i čak i međuosovinski razmak od 300 cm također zvuči sasvim uobičajeno. Ova vozila SUV zaista su moćna. Proizvedeni od strane proizvođača utrka, Spark Racing Technology, oni se mogu pohvaliti električnim ekvivalentom od 544 KS i masom od samo 1.650 kilograma. Za poređenje: prosječno vozilo Dakar Rallyja ima oko 300 KS i teže je od dvije metričke tone. Vrijednosti ubrzanja podjednako su impresivne. Zahvaljujući dvama elektromotorima, buggyji postižu 100 km/h za samo 4,5 sekundi. Vozila E-SUV također lako mogu podnijeti nagib od oko 55 stupnjeva. Da bi se u svim okolnostima i u različitim klimatskim zonama bezbjedno nosili sa takvom izrazitom snagom na stazi, sve ekipe u nizu utrke polažu svoje povjerenje u 37-inčne CrossContact Extreme E gume za utrke, koje je Continental razvio posebno za ove situacije.


1. Rosberg X Racing (Johan Kristoffersson / Molly Taylor) 71 points
2. X44 (Sébastien Loeb / Cristina Gutiérrez) 57 points
3. JBXE (Jenson Button / Mikaela Åhlin-Kottulinsky) 44 points
4. Andretti United (Timmy Hansen / Catie Munnings) 37 points
5. XITE ENERGY RACING (Oliver Bennett / Christine GZ) 37 points
6. ACCIONA | Sainz XE Team (Carlos Sainz / Laia Sanz) 36 points
7. ABT Cupra XE (Mattias Ekström / Claudia Hürtgen) 35 points
8. Veloce Racing (Stéphane Sarrazin / Jamie Chadwick) 31 points
9. Segi TV Chip Ganassi Racing (Kyle LeDuc / Sara Price) 30 points