Proizvodi za automobil/kombi/4x4

stage_image1_lg

Tehnologija

Krpanje rupa na gumi pomoću napredne tehnologije ContiSeal™.

Ne dozvolite da mali kvar zaustavi vrhunsko putovanje.

topic_intro_image1

ContiSeal™ je tehnologija projektovana za zaptivanje oštećenog gazećeg sloja pneumatika.

Kratke činjenice

  • ContiSeal™ smanjuje posljedice oštećenja gazećeg sloja: rupe i do 5 mm u prečniku (na pr. oštećenje od eksera) momentalno se zaptivaju zahvaljujući jedinstvenoj tehnologiji
  • Stalna mobilnost i nepromijenjena kilometraža – bez potrebe za momentalnim zaustavljanjem i popravkom pneumatika pored puta (vidite tehnička uputstva na zadnjoj strani)
  • Performanse u vožnji bez restrikcija identične onim sa pneumatikom bez ContiSeal™ tehnologije pri normalnom korištenju
topic_intro_image1

O tehnologiji

Serijski pneumatik koji sam sebe zaptiva.

ContiSeal™ je tehnologija razvijena u Continental-u dizajnirana da zaptije oštećeni gazeći sloj pneumatika. U slučaju prodiranja stranog objekta, kao na primjer eksera, nema potrebe za momentalnom zamjenom pneumatika pored puta i rupe ostaju zaptivene čak i kada  objekti koji su prodrli bivaju izbačeni.

ContiSeal™ je ljepljiv, viskozni zaptivni sloj. On je nanešen na unutrašnjoj strani pneumtika u oblasti gazećeg sloja. ContiSeal™ zaptiva 80% svih rupa na pneumatiku i stoga smanjuje rizik od izduvavanja.

ContiSeal™ pneumatici su jasno označeni oznakom na bočnoj strani i kompatibilni su sa uobičajeno dostupnim felgama.

Počni
contiseal_movieImage

Tehničke instrukcije:

  • Za optimalne uslove preporučuje se Tyre Pressure Monitoring System (TPMS).
  • Nije potrebno da odmah stanete za zamjenu pneumatika. Vaše putovanje može da se nastavi.
  • Nakon otkrivanja rupe, specijalizovana osoba može odmah da provjeri pneumatik.

topic_intro_image1

ContiSeal princip.

ContiSeal™ pneumatik sadrži ljepljiv, viskozni zaptivni sloj koji pokriva unutrašnjost gazećeg sloja pneumatika. On pruža skoro momentalno zaptivanje oko objekta koji je prodro (i do 5 mm u prečniku u gazećem sloju), zadržavajući vazduh unutra i održavajući pneumatik naduvanim za mobilnost vašeg automobila.

topic_intro_image1

Kada se pojavi rupa na standardnom pneumatiku, bočna strana je zgnječena između felge i puta, što potencijalno dovodi do opasne situacije kao što je eksplodiranje pneumatika i skliznuće sa felge.

topic_intro_image1

Mi koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružamo najbolji doživljaj na našoj web stranici. Kliknite ovdje da saznate više detalja ili da promijenite vaše postavke za kolačiće.