Proizvodi za automobil/kombi/4x4
U slučaju povećanog opterećenja, kontaktna površina pneumatika sa tlom se širi, što proizvodi kraća zaustavna rastojanja i veću stabilnost pri skretanju.
Povezivanjem određenih elemenata, pneumatik postiže veću preciznost na volanu i optimalnu trakciju za zabavu u vožnji.
Korištenjem specijalne smjese u pneumatiku obezbjeđuje se odlično prianjanje i nizak otpor kotrljanja.
U svom aprilskom izdanju, Auto Bild Allrad (D) objavio je test ljetnjih pneumatika 4x4. Testirani pneumatik je bio dimenzije 215/65 R16 H/V, test vozilo bilo je VW Tiguan.
Test je održan od strane magazina Auto Bild Allrad
- na Contidrom-u, u Jeversen-u, Njemačka (testovi na mokrom) i
- na Goodyear-ovom test terenu u SAD / San Angelo (svi ostali testovi).
Ocjena za CrossContactTM UHP: "Preporučuje se"
Vezano za Continental CrossContactTM UHP
+ veoma kratka zaustavna rastojanja posebno na mokrom
+ nevjerovatno dobra trakcija na travi i blatu
- prosječne performanse hidroplaninga
- dobre performanse vezane za buku
- cijena
U izdanju 3/2014, Gute Fahrt (D) objavio je test ljetnjih pneumatika 2014 za SUV. Testirani pneumatik je bio dimenzije 235/55 R17, test vozilo bilo je VW Tiguan.
Ocjena za CrossContactTM UHP: "veoma dobar - (pobjednik testa)"
Vezano za Continental CrossContactTM UHP
+ najkraće zaustavno rastojanje na mokrom i suhom
+ dobare performanse upravljanja na mokrom i suhom
+ dobre performanse otpora kotrljanja
+ dobra udobnost i buka
- slab pri hidroplaningu
U aktuelnom izdanju, Auto Bild Allrad (D) objavio je test ljetnjih pneumatika 4x4 za 2013. Testirani pneumatik je bio dimenzije 235/65 R17 V, test vozilo bilo je Audi Q5.
Ocjena za CrossContactTM UHP: " Veoma se preporučuje " (prvo mjesto)
Vezano za Continental CrossContactTM UHP
+ najkraće zaustavno rastojanje na mokrim površinama
+ najkraće zaustavno rastojanje na suhim površinama
+ precizno upravljanje
+ off road performanse
- buka
- udobnost
- prosječan u akvaplaningu u krivini
Automobilski klubovi ADAC (D) / OEAMTC (AT) / TCS (CH) objavili su test ljetnjih pneumatika za 2012. na svojim internet stranicama (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch). Test dimenzija je bila 215/65 R16 H.
Ukupna ocjena za ContiCrossContactTM UHP: "dobar" (prvo mjesto)
Vezano za pneumatik:
+ veoma balansiran pneumatik
+ posebno dobar na mokrom
Časopis Auto Zeitung (broj 15./2011.) je objavio rezultate testa ljetnih guma SUV za 2011. godinu. Guma ContiCrossContact UHP je ponovo osvojila najbolje rezultate - „pobjednik testa“. Testirane su gume dimenzija 235/60 R18 W na vozilu Audi Q5.
Cjelokupna ocjena gume ContiCrossContact™ UHP: „Pobjednik na testu“
O gumi ContiCrossContact UHP:
+ Najbolja učinkovitost na terenu
+ Najbolja snaga kočenja na mokrom
+ Najbolja cjelokupna učinkovitost na mokrom kolniku
+/- Prosječna učinkovitost pri akvaplaningu
+/- Prihvatljiv otpor kotrljanja
- /Visoka buka kotrljanja
U aktuelnom izdanju (Oct. 21), AutoExpress (UK) objavio je svoje rezulate testa SUV pneumatika. Test dimenzije je bila 235/55 R17 H/V/W.
Test vozilo bilo je Toyota RAV4.
Ukupna ocjena za ContiCrossContact™ UHP: " 2. mjesto"
Vezano za CrossContactTM UHP:
+ konzistentne performanse u svim oblastima
+ najbolji u mokrom i suhom kočenju
+ najtiša vožnja od svih off-roader-a
+ oštro i tačno upravljanje na suhom
+ najbolji izbor za šljunak
Iz "ukupne ocjene":
"Nikada nismo imali pneumatike na testu koji su bili toliko blizu. Bilo koji od prvoplasirana tri će obavljati odličan posao na vašem automobilu, i kupci mogu da izaberu pouzdan pneumatik na osnovu individualnih dobrih osobina i saznanja da su solidni univerzalci."
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocjena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbjedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocjena D se ne koristi, a ne planira se korištenje ocjene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da napravite veću kilometražu iz jednog rezervoara goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocjenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usljed otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocjenom A i pneumatika sa ocjenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i mjeri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci, to su gume glasnije.