Proizvodi za automobil/kombi/4x4
3D žljebovi optimizuju performanse kočenja u mokrim i suhim uslovima. Ujednačena distribucija pritiska obezbjeđuje veoma kratka zaustavna rastojanja.
Na osnovu povećanog broja blokova gazećeg sloja i otvorenog unutrašnjeg ramena, rasipanje vode je efikasnije. Skladan okrugli oblik kontaktne površine sa tlom omogućava odličnu zaštitu od akvaplaninga.
Asimetrična šara gazećeg sloja ukrućuje rame pneumatika i pruža optimalni kontakt sa tlom.
Auto Bild (izdanje 10/2011) je objavio drugi dio "Super testa ljetnjih pneumatika 2011".
Dimenzija na testu je bila 205/55 R16, test vozilo VW Golf.
Ocjena za ContiPremiumContactTM 2: "preporučuje se"
Vezano za ContiPremiumContactTM 2:
+ vrlo dobro ponašanje u vožnji
+ najkraće zaustavno rastojanje na suhim i mokrim površinama
+ dobre performanse akvaplaninga
- manjkava kilometraža
ACE (Automobil Club Europa) je objavio svoj test ljetnjih pneumatika 2011 za dimenziju 205/55 R16 V. Test vozilo je bilo VW Golf VI.
Ocjena za ContiPremiumContactTM 2: "Pobjednik testa
Vezano za ContiPremiumContactTM 2:
Najbolji u kočenju na mokrom
Najbolji rezultati u upravljanju na mokrom
Najbolji u kočenju na suhom
ContiPremiumContactTM 2 zaradio je vrhunske ocjene u prvom testu ljetnjih pneumatika godine od strane magazina AutoZeitung (5/2010 izdanje, februar 2010). Testirana je dimenzija 205/55 R16 V. Test vozilo je bilo Mercedes C-Class.
Ocjena za ContiPremiumContactTM 2: "Pobjednik testa"
Test urednici su pohvalili prefinjenost strukture proizvoda koji demonstrira vrhunsko prianjanje i performanse bezbjednog kočenja kako na mokrom, tako i na suhom asfaltu. U sažetku, stručnjaci su istakli "superiorne ososbine na mokrom" i "vrhunske performanse na suhom " ovih Continental pneumatika. Urednici su testirali deset proizvoda iste dimenzije 205/55 R 16 V, koristeći kombinovano kompakt i putnička vozila srednje klase. Konkurentski proizvodi sa malim otporom kotrljanja još jednom su prikazali višestruku slabost u kočenju na mokrim putevima.
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocjena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbjedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocjena D se ne koristi, a ne planira se korištenje ocjene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da napravite veću kilometražu iz jednog rezervoara goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocjenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usljed otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocjenom A i pneumatika sa ocjenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i mjeri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci, to su gume glasnije.