Proizvodi za automobil/kombi/4x4
Asimetrična rebra gazećeg sloja su dizajnirana da apsorbuju značajne sile koje djeluju na pneumatik pri vožnji velikim brzinama, kada se čine nagli manevri ili pri promjeni površine puta. Ovo obezbjeđuje dobro prianjanje vozila na put i omogućava agilnu preciznost upravljanja.
Rebra šare gazećeg sloja omogućavaju odličnu sposobnost kočenja i preciznost upravljanja apsorbujući sile koje djeluju na kočenje, što znači smanjenje zaustavnih rastojanja.
Jedinstveni žljebovi omogućavaju poboljšano uklanjanje vode za bolju otpornost na akvaplaning.
U svom 04/2011 izdanju, hidroplaning auto magazin AutoBild Sportscars je objavio test ljetnjih pneumatika 2011.
Testirana dimenzija (kombinovana montaža) : 225/40 R18 W/Y na autu Mazda 3 MPS.
Ukupna ocjena za ContiSportContact 3: "preporučuje se"
Vezano za ContiSportContact 3:
+ dobra preciznost na volanu na suhom putu
+ stabilna izgradnja bočnih sila na suhom putu
+ kratko zaustavno rastojanje na mokrom
+ mali otpor kotrljanja
- samo prosječna udobnost
"Svestrani talenat sa izbalansiranim upravljanjem u svim uslovima."
U izdanju 7/2011 njemačkog magazina auto motor & sport, objavljen je test ljetnjih pneumatika 2011. Test dimenzija je 225/45 R17 V/W, a test vozilo
VW Golf GTD.
Ocjena za ContiSportContact 3: "Veoma se preporučuje"
Njemački magazin Auto Zeitung objavio je svoj test ljetnjih pneumatika 2011 (izdanje 5/2011). Test dimenzija je bila 225/45 R17 W/Y, test vozilo je bilo Audi A3.
Ocjena za ContiSportContact 3: "Veoma se preporučuje"
Željno očekivani rezultati testa ljetnjih pneumatika održanih od strane vodećih organizacija vozača u Njemačkoj, Austriji i Švajcarskoj su sada objavljeni. Oni otkrivaju da je ContiSportContactTM 3 dimenzije 225/45 R 17 W/Y ocijenjen sa 'Veoma se preporučuje'.
Ocjena za ContiSportContact 3: "veoma se preporučuje"
Vezano za ContiSportContact 3:
+ veoma izbalansiran ljetnji pneumatik
+ najbolji na suhom putu
+ veoma dobar takođe na mokrom putu
- malo manjkava kilometraža
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocjena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbjedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocjena D se ne koristi, a ne planira se korištenje ocjene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da napravite veću kilometražu iz jednog rezervoara goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocjenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usljed otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocjenom A i pneumatika sa ocjenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i mjeri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci, to su gume glasnije.