Proizvodi za automobil / dostavno vozilo / 4x4
Sa svojim jedinstvenim dizajnom, guma ContiWinterContact™ TS 850 pruža superiorne performanse kočenja na zimskim cestama te savršeno upravljanje i prianjanje čak i u ekstremnim situacijama vožnje.
Guma ContiWinterContact™ TS 850 koristi jedinstveni sastav kojim može prianjati i na najteže površine ceste, iskazujući izuzetne performanse kočenja i doprinoseći da se brže zaustavite.
Automobilski klubovi ADAC (D) / OEAMTC (A) / TCS (CH) i organizacija potrošača Stiftung Warentest (D) objavili su test zimskih guma za 2014. godinu na svojim mrežnim stranicama (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch / www.test.de ):
- 195/65 R15 T (na testnom vozilu Golf VII)
- 175/65 R14 T (na testnom vozilu VW Polo)
Rezultati za gumu ContiWinterContactTM TS 850 (195/65 R15 T): "Dobra"
O našoj gumi ContiWinterContact TS 850 (195/65 R15 T):
+ dobro izbalansirana guma
+ najbolja guma na suhom, na snijegu i ledu, te najbolje trošenje
+ najniža potrošnja goriva
Njemački časopis Auto Zeitung objavio je u svom broju 21./2014. test zimskih guma za 2014. godinu. Testirana je veličina 205/55 R16 91H, na testnom vozilu Seat Leon 1,4 TSI ACT. Test je sproveo Auto Zeitung na sljedećim poligonima:
- Nokian Ivalo, Finska (zimski testovi)
- Goodyear Mireval, Francuska (testovi na mokrom i suhom)
Rezultati za gumu ContiWinterContactTM TS 850: "Pobjednik na testu"
O našoj gumi ContiWinterContact TS 850:
+ vrlo sigurna guma na snijegu, na mokrom i na suhom
+ Snježni kralj, „Schnee-König"
+ niska potrošnja goriva
+ dobra kod akvaplaninga i stabilno ponašanje u vožnji na mokrom
Njemački časopis ‚auto motor und sport‘ (ams) objavio je u svom izdanju 20./2014. test zimskih guma za 2014. godinu. Testirana je guma veličine 205/55 R16 H na vozilu VW Golf. Test je sproveo ams na sljedećim poligonima:
- Nokian, Ivalo, Finska (zimski testovi)
- Contidrom, Jeversen, Njemačka (testovi na suhom i mokrom).
Rezultati za gumu ContiWinterContactTM TS 850: "Iznimno preporučljiva"
O našoj gumi Continental TS 850:
+ dobra učinkovitost na snijegu
+ najbolje izbalansirana guma
+ nizak otpor kotrljanja
+ najbolja na mokrom
- dinamično ponašanje u vožnji na snijegu, nije preporučljiva za automobile bez ESP-a
Njemački klub ACE (Automobil Club Europa), GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) i ARBÖ (Auto-, Motor- und Radfahrerbund Österreich) objavili su svoj test zimskih guma za 2014. godinu (www.gtue.de). Testirana guma bila je veličine 205/55 R16 H, a testirana je na vozilu VW Golf VII.
Rezultati za gumu ContiWinterContactTM TS 850: "Iznimno preporučljiva"
O našoj gumi ContiWinterContact TS 850:
+ sveukupno najbolja guma na mokroj površini
+ najbolja u kočenju na mokrom
+ dobar posao inženjera za razvoj guma
Auto Bildsportscars je u svom izdanju 11./2013. objavio test zimskih guma za 2013. godinu. Testirane su dimenzije 225/50 R17 V na modelu BMW 3.
Ocjena za gumu ContiWinterContactTM TS 850: "uzorna"
Iz ocjene ContiWinterContact TS 850 izdvajamo:
+ Zimski specijalista sa dobrom dinamikom vožnje u svim zimskim uvjetima
+ Stabilno bočno držanje
+ Kratka udaljenost kočenja na snijegu i na suhom
+ Niski otpor kotrljanja
+ Komforna
Auto Bild je u izdanju Br. 40 objavio test zimskih guma za 2013. godinu. Testirane su dimenzije 195/65 R15 H na modelu VW Golf VII.
Ocjena za gumu ContiWinterContactTM TS 850: "preporučljiva"
Iz ocjene ContiWinterContact TS 850 izdvajamo:
+ Uvjerljive vrijednosti upravljivosti na snijegu i na mokrom
+ Visoka zaštita od akvaplaninga
+ Niska potrošnja goriva zahvaljujući niskom otporu kotrljanja
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocena D se ne koristi, a ne planira se korišćenje ocene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da pređete veću kilometražu na jednom rezervoaru goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usled otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocenom A i pneumatika sa ocenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i meri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci to su gume glasnije.